Produktiv onsdag

Igår, precis innan jag skulle hoppa in i duschen så ringde dagis.. Lukas hade fått feber.. Var bara att springa dit och självklart så lyckades vi springa på Tindra på utvägen som inte alls ville släppa sin mamma, så även hon fick följa med hem..
 
Hela eftermiddagen igår så hostade Oskar.. Konstant, exakt hela tiden, så även han skulle få vara hemma idag..
När han vaknade i morse så bara grät han.. Han har väldigt ont i ena örat, stackaren.. Det är inte många steg som tagits bort från soffan..
 
Jag däremot har inte suttit ner mycket idag.. Jag har gjort två plåtar med köttbullar, som enligt grabbarna här hemma, smakade jättebra.. =)
Samtidigt som jag hade köttbullarna i ugnen så har jag även putsat fönster och duschat blommor, så nu är fönstren fina igen.. Ja, tills Emma vaknar och ställer sig och slår på fönstret på altandörren.. ;)
 
Emma vaknade till vid halv tolv idag igen, men till slut fick jag i henne nappen igen och hon somnade om och sover fortfarande! Måste dock gå upp och väcka henne snart om vi ska hinna med mellanmål innan det är dags att gå till dagis..
 
Nä.. Fortsätta fixa och trixa lite!
 
Puss å hej
0 kommentarer