Blandat

Oj så länge sen jag skrev här.. Ooops..
 
Vad har hänt sen sist då?
 
Jag har jobbat ett par dagar förra veckan och ska så även göra denna vecka, från och med torsdag så går jag på ett schema för hela november, känns toppen!
 
I fredags fick jag det fruktade samtalet från dagis.. Tindra hade löss! Senare visade det sig att även Emma hade det.. Mardröm! Jag, med mitt långa, tjocka hår!!
Men de har behandlats och det gjordes även på mig.. Gick bättre än förväntat.. Syntes inget på mig, men eftersom jag är så nära dem och pillar med deras hår så gjordes behandlingen på mig med..
 
I lördags så ringde klockan 6.15 ( har jag för mig?? ) och halv sju satt jag i en fullpackad bil.. Åkte till Gottsunda och hämtade upp Ekmans mamma och mera saker och sen begav vi oss till Sundsvall och den vackra, gravida Ekman..
Kl 11 var vi på plats och sen tillbringade vi en kanon dag tillsammans med henne.. Och Jocke såklart! ;)
Vi åkte därifrån vid nio på kvällen och halv ett på natten släppte jag av hennes mamma i Gottsunda och kom sen hem prick 1..
Från maj när jag och Vickis var där..
 
Det var en toppen dag och den kommer jag kunna leva länge på.. Nästa gång jag åker upp så får jag mysa med bebis.. =) =) =)
 
Nähä.. Eftersom jag jobbat en del så har tvättkorgen växt eplosionsartat, men nu så är den äntligen tom! Har tvättat på kvällar, nätter och det första jag gjort på morgonen har varit att köra igång en maskin, nu är det bara en maskin kvar med morgonrockar och badrumsmattan, sen så! Woho!
 
I morgon är det möte och tandläkare för Tindra, sen på torsdag och fredag ska jag jobba..
 
Nu ska jag gå och fortsätta plocka in rena, torra kläder!
 
Puss å hej
 
1 kommentar
Me & My Baby Dolls

Hej! Va roligt att du kikade in hos mig så att jag hittade hit! =) Kul med fler som har fler barn tätt :)

Hur mår du?