Tindras födelsedag

Vi hade Tindra mellan oss i sängen, natten till igår, men jag vaknade före henne av Emma så jag försökte ta mig ur sängen utan att hon skulle vakna, men tji fick jag.. Fick henne i alla fall att ligga kvar och gick upp och hämtade Oskar och Emma för att sen gå ner och sjunga för henne..
 
Efter frukosten sen när Jimmy kommit upp så fick hon presenterna från oss..
 
 
 
 
Jag bakade och fixade en massa till kalaset som skulle börja vid två..
Strax innan två kom min bror, Sandra och mormor.. De hade en gemensam present med sig som även va från Anki och co..
 
 
 
Sen bara trillade det in folk och kalaset var igång..
 
 
 
När alla paket var öppnade så blev det fika och sen tårta..
 
 
 
Ett tag efter fikat så gick vi ut igen och hon fick fortsätta köra sin bil, med Emma bredvid sig..
 
 
Då åkte alla hem och till middag sen så blev det pizza.. Eller pizza och pizza.. Oskar åt en ost och skinksallad, Lukas och Tindra hamburgare, Filip åt rester från i förrgår: köttfärssås, Emma, jag och Jimmy åt pizza..
 
Det var en väldigt nöjd tjej som gick och la sig igår kväll.. Hon sa själv att hon haft en jättebra dag så jag hoppas det..
 
 
Puss å hej
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
0 kommentarer