Kanske, kanske

Igår kväll så visste jag inte om jag skulle skratta eller gråta..
Förutom allt annat med mig så kände jag att inflammationen i foten var på väg tillbaks oxå.. Kunde inte sätta ner och stödja på den.. Har tabletter kvar sen dess så jag tog en sån och nu känns det bättre..
 
Idag känns det dock överhuvudtaget lite bättre.. Det är inte samma tryck i bihålorna och jag tror till och med att jag börjar känna lite lukt.. Det kanske är så att det går att se ljuset i slutet på tunneln? Det vore inte helt fel kan jag lova!
 
Idag ska jag på möte i skolan.. Jimmy skulle egentligen oxå med, men eftersom vi fortfarande inte hört ett dugg från fritids ( hon som skulle höra av sig så fort som möjligt? ) så går inte det, han får vara hemma med grabbarna..
Appropå skolgrabbarna så har jag sett deras skolkort.. Herrejävlar vilka fina grabbar!
 
 
Jag valde dock ett annat på Lukas där han ser lite gladare ut.. ;)
 

Snygga grabbar, helt klart!
 
Dagisfotograferingen? Som fröknarna så gott lämnat över till oss föräldrar.. Under all kritik!!
Fotografen höll till inne i lekhallen, där oxå alla föräldrar/barn tyckte att de skulle vänta.. Det var barn som sprang fram och tillbaks, barn som slogs, barn som skrek, barn som var barn bakom ryggen på fotografen.. Inte en enda förälder hörde jag säga till sina barn.. Vi satte oss i dörröppningen och mina tre fick vackert sitta still och vänta på sin tur..
Ha!! Jag som så gärna ville ha ett kort på Emma eftersom det aldrig blev någon 6-månaders fotografering, kunde bara glömma den tanken!
Hon skrek som en stucken gris när jag satte henne på lådan, som för övrigt var en av hans lådor med ett stort handtag i mitten som barnet skulle sitta på.. Nähä.. De andra två fick jag dock bilder på..
Syskonfotografering då? Placerade Filip och Tindra på varsitt hörn och satte Emma i mitten.. Haha.. Han var snabb med kameran, men det blev två kort där hon skriker och sträcker armarna efter mamma, tveksamt om han väljer ett sånt kort..
Fick till med Filip och Tindra tillsammans, men det blir nog bara de enskilda jag väljer..
Envisa lilla unge!!
 
 
Nä.. Hörde att tvättmaskinen blev klar så jag ska springa och sätta igång torktumlaren, så det kanske blir nån halv grads värmeökning här inne.. 18.6 är lite lite.. ;)
 
Puss å hej
 
0 kommentarer