Röntgen och ledig onsdag

Idag har jag jobbat och varit till sjukhuset och röntgat bäckenet och ländryggen.. 
Måtte de nu ringa inom en vecka och berätta att de kan se anledningen till varför jag har så ont! 🙏🙏

På kvällskvisten så åkte jag in och handlade med sällskap av Anki..
I morgon kommer de och eventuellt mamma och Mattias hit och äter..

Jag är även ledig i morgon vilket ska bli skönt! Nog för att jag kommer behöva stå i köket hela dagen, men det är bara kul!
Potatisgratänger och efterrätt ska göras.. 👍 Och kött ska läggas i marinad.. 

Dagisbarnen är hemma med mig, men de andra två går i skolan så vi måste ändå ställa klockan.. Men sju är bättre än sex.. ( eller halv sex för mig då jag går upp när jimmys alarm ringer och han går upp när mitt ringer.. )



Nu ska jag alldeles snart gå och lägga mig, måste bara fixa tvättmaskinen först..

Puss å hej
0 kommentarer