Blandat

Igår kväll var Oskar på sin första fotbollsträning.. 😊



Nästa söndag är det Lukas tur.. ❤️ Stora grabbarna!

Igår på jobbet så sa det bara pang och så blev jag superduper förkyld.. Tvärtäppt fast det rinner..
Allt längre dagen gick så gjorde det ondare och ondare i hals och öra, örat var värst!
När jag duschade igår kväll så grät jag, så ont gjorde det att få in vatten i örat.. 

Så på förmiddagen idag ringde jag vårdcentralen och fick en tid på eftermiddagen..
Bihåleinflammation och kraftig öroninflammation.. Halsprovet var negativt dock! 👍 Alltid nåt! 😉
Fick penicillin som jag ska käka sex tabletter om dagen i tio dagar.. Toppen! 👌

Orkade inte ens laga mat, Jimmy fick köpa med sig pizza hem.. 😌 Var säkert gott för de som kände nån smak.. 😉

Nu har jag betalat räkningarna, skulle vilja se Under the doome, fast är högst tveksam till att jag orkar..

Puss å hej
0 kommentarer