Full rulle!

Ja.. Igår kväll sa Lukas än en gång att hans framtänder var lösa så jag kände på dem och jodå, de var lösa.. ( hans permanenta )

Ringde i morse när vi lämnat i skolan och fick en tid hos tandläkaren 16.20..



Efter det så packade jag in barnen i bilen och åkte till Rasbo och lämnade in TENSen.. Dumma sjukgymnast som ska sluta! 😝
Sen åkte vi till Coop och handlade.. Barnen fick en varsin vagn och idag körde de faktiskt inte på mina hälsenor! 👍
Sen var ju klockan dags för lunch och Emma behövde gå på toa så det blev McDonalds till lunch.. 😃👌

Kom hem och packade upp och åkte sen ner och hämtade Oskar och Lukas som omedelbart fick veta av Filip vart vi ätit lunch.. 

Busungen min! 

Mellis och lek, bråk och tjafs innan vi till slut skulle ner till tandläkaren..

Där chockade Lukas mig rejält!! 😳
Han är annars den som kniper ihop läpparna och inte yppar ett ljud när det kommer till såna här saker, men jäklar vad munnen gick i ett på han! 😂

Röntgen togs och hon berättade att tänderna kan kännas lösa, men det såg jätte bra ut.. Man ska ju dock inte gå och försöka vicka på dem.. 😉

Nu ligger gänget och sover.. Jag tittar på Hart Of dixie..
Jobba i morgon! 👌

Puss å hej
0 kommentarer