Gott Nytt År!

Idag har jag jobbat..
Av nån anledning var jag rädd att försova mig i morse så jag vaknade sex och hade skitsvårt att somna om igen.. 😕

Eftersom jag jobbade så ville inte Anki, mamma och dom vänta på oss med maten så det har bara varit vi..



Filip är bra rolig.. Undrar om han kommer bli vegetarian..? 🌱🍎
Han skulle inte ha kött och potatisgratäng och inte heller den överblivna maten från igår - falukorv och spaghetti.. 
Fast jo, om vi tog bort korven, då kunde han äta..
Så ja.. Filips nyårsmiddag bestod av spaghetti, ketchup och majs.. 😝

Efter maten blev jag och Jimmy bjudna på konsert.. Eller ja, vi fick biljetter och nästa gång kostar det pengar.. 😳





Sen så blev det efterrätt i form av dajmtårta.. Bara vanlig glass till Filip för han äter ju inte dajm förstås.. 😉

Sen var det dags för Hitta Nemo.. Med chips, ostbågar, skumtomtar och twixgodis..



Emma är numera, enligt sig själv - Emma skumtomte.. Jäklar vad hon äter skumtomtar! 😂

Tjejerna ville gärna lägga sig när Hitta Nemo var slut, men nu tittar vi på cirkus.. Sen är det nog faktiskt läggdags för dem..

Grabbarna lär med största sannolikhet vakna, precis som tidigare år, vid tolvslaget av alla raketer.. Skräckblandad förtjusning kan man säga..
Tjejerna har alltid sovit sig igenom allt smällande, men det kan såklart ändras..😁
Vi brukar ta ner dem ( grabbarna )så de i tryggt förvar inne, med oss, får titta på raketerna genom fönstret, sen brukar det inte vara några större problem för dem att somna om.. Men det kan ju såklart oxå ändras! 😜

Gott Nytt År!

Puss å hej
0 kommentarer