Kalas

I torsdags fyllde ju min kusin Johanna år, men eftersom vi inte trodde att jag skulle ha någon bil, så skulle vi ha kalas idag, här hemma..
Nu fick jag ju tillbaks bilen, men vi ändrade ingenting så idag var det kalas för Johanna..
Anki hade med sig sin underbara kyckling, som jag nu har tre matlådor av.. =)
 
Strax innan läggning så åkte Jimmy till Dennis så nu är jag ensam hemma.. Ja, med barnen som sällskap förstås, men de ligger ju och sover.. Kan höra Oskars snarkningar hela vägen ner.. ;)
 
Leffe kunde fixa Filips spel igår kväll så det var en lycklig kille i morse.. Nu verkar det dock som om Oskars spel gått åt pipsvängen, men det skickades med hem till Leffe så får vi se vad domen blir..
Samtidigt som jag tycker att de kan bli lite fööööör uppslukade av spelet, så är det väldigt lugnt och skönt här hemma nu.. Ja, förrutom brudarna som bråkar om allt! Grabbarna bråkar väldigt sällan..
 
Gammal bild från 2011 på mina sötnosar..
 
Nähä.. Tvättmaskinen är igång och diskmaskinen är precis färdig.. Om man skulle ta och hoppa in i duschen kanske..??
 
Puss å hej
 
0 kommentarer