Snart så..

Åh, på fredag kväll ( när barnen lagt sig ) så ska jag åka upp till Sundsvall till Lindas fina familj.. ❤️
Är för tusan fem månader sen sist.. 👎
Ska bli så underbart mysigt! 
Åker sen hem igen mitt på dagen på söndag..

Underbara vän.. ❤️

Idag har jag varit ledig.. Barnens egna jäkla klocka ringer runt sex varje morgon, men när jag är ledig kan jag iaf ligga och småslumra nån timme extra..

Har gått igenom barnens garderober.. Filip väljer och tar sina kläder själv så där var det bara oordning.. Gått igenom strumpor och badkläder..

Jimmy har varit hos tandläkaren idag så han kom hem tidigare så jag åkte då in till stan och handlade mat.. Sprang ( nåja ) in på Kappahl och köpte badbyxor till Oskar som tydligen inte hade några i rätt storlek.. 😳

I morgon blir Filip hämtad på dagis av farmor och ska sen va där i helgen.. Han är själaglad och har räknat ner dagarna tills det är dags..
På fredag sen åker Oskar och Tindra hem till mormor och sover där i helgen..
Jimmy får det väldigt lugnt i helgen med bara Lukas och Emma hemma.. 😉



Tittar på fotboll.. Såklart!! ✌️👍 Jimmy är tvärless på mig och sitter med datorn.. 😉

Puss å hej
1 kommentar
ekman

Längtar ihjäl mig <3

�<3