Andas

Torsdagar är dagar då inte Jimmy kan hämta barnen utan det gör jag och det är en aningens stressigt kan man säga..
I vanliga fall brukar vi äta strax efter fem, men dessa dagar är vi inte ens hemma än vid den tiden.. 

Nu är i alla fall maten avklarad sen ett litet tag tillbaks och det är trötta barn här hemma.. Skönt för dem med helg snart, jag jobbar ju dock, men huvudsaken de får ta det lite lugnt i två dagar..

Har fått en extra dag nästa vecka så med mötet på tisdag så blir det tidiga/långa dagar hela nästa vecka oxå.. ( tisdag blir det dock ingen frukost på fritids/dagis )

Jimmy har fortfarande inte kommit hem än, får se om han hinner hem innan dusch och läggning..

Jag har suttit i fem minuter nu, men ska gå och stoppa in kläderna jag körde i morse i torktumlaren, få undan resten av disken, gå igenom och förbereda ryggväskorna inför i morgon och plocka fram kläder tills i morgon..

Sen ska jag sitta ner och andas.. Ja, efter dusch och läggning då.. 😉


Jäkla katt på att ha blivit uppkäftig nu för tiden.. Han vet mycket väl att han inte får vara på något bord, men igår la han sig där, mitt framför mig.. 👎🐱

Gick ju inte att publicera detta tidigare så nu är barnen duschade och lagda och Jimmy kom precis in genom dörren..

Puss å hej
0 kommentarer