Begränsad

Usch, nu kommer ytterligare ett riktigt gnälligt inlägg..

Men fy faaaan vad ont jag har - ländrygg och ben, vilket resulterar i även rumpan..
Inga värktabletter hjälper ens det minsta, varken alvedon, Ipren, voltaren, diklofenak, tramadol eller nu senaste citodon.. 

Det värsta av allt är att det blir värre, jag börjar bli begränsad i vad jag vill göra..
I morse var det jobbigt att köra bil..
Det är massor med barnen som är jobbigt, men har ändå hittat sätt..
Jag gör allt jag brukar göra, men det börjar bli riktigt jobbigt.. 

Så länge jag gör saker, vad som helst så går det bra, det är när jag blir typ stillastående eller "fastnar" i en rörelse, det är då det blir illa..

Mitt humör är påverkat.. 👎👎 
Usch, det hatar jag! 
Jag är inte jag längre...... 

Måtte jag få komma till reumatologen snabbt och sen få hjälp.. Hjälp som hjälper.. Svar, främst svar! Vad händer med mig?? 
0 kommentarer