Rensning

Mitt förråd ute har en tendens att bli fullt.. Det läggs in saker där hela tiden.. Kläder som ungarna växer ur läggs bara in eller halvhjärtat på nån kartong..

Jag har ju tråkigt som sjukskriven.. 😏
Så igår släpade jag in ALLA klädkartonger.. Gick igenom alla kläder - kastade sånt som var slitet, nåt litet hål eller liknande och sorterade in de i tjej, kille och ytterkläder..
Tanken är att jag ska försöka sälja dem, loppis vore skitkul..



Jag fick ihop två sopsäckar att kasta och en sopsäck med alla papperskassar..  👍

När jag skulle ställa in dem igår igen så ramlade jag.. Slog i ryggen på exakt "rätt" ställe och sen satte jag mig i skridskopåsen och fick ett blad på sidan av benet där jag misstänker att ben är taget..
Är en aningens öm idag med andra ord.. Träningsvärk i händerna har jag oxå! 😆

Men det kvittar för ikväll ska jag på bio!! 👍😃😊





Äntligen!! 
Men det är med blandade känslor.. Paul walker.. ❤️
0 kommentarer