Gott Nytt År

Årets sista dag..

Vi skulle ha Jerry, Mimmi och hennes barn här, men sjukdom satte stopp för det.. 😷👎🏻 Så jävla tråkigt..

Men jag är fortfarande helt sänkt.. Idag är första dagen på snart en vecka då jag fått igång en maskin med tvätt..
Har aldrig nånsin mått så här dåligt! Vilket talar för att det måste vara influensan.. 😷

Men ja, jag kan inte spendera nyårsafton liggande i soffan så jag har idag gjort en dajmtårta och en potatisgratäng.. ( grabbarna skalade potatisen 👍 )



Jag försökte sitta med vid bordet tills alla va klara, men det sket sig.. 

Men ja.. Sista dagen idag alltså..
Vad ser jag fram emot när det gäller 2016..??
Förhoppningsvis så får jag ordning på min rygg och kan återgå till mitt älskade jobb..! 

Nu ska jag försöka hålla ögonen öppna ett tag till.. Iaf tills barnen gett upp.. 😉

Gott Nytt År

Puss å hej
0 kommentarer