Julafton

Ja, rackarns vilken dag..

Vi vaknade av ett jävla liv uppifrån.. Det brukar betyda att de hållit igång ett tag när de börjar bråka..
Nånting kändes fel, var sååå svårt att öppna ögonen..
Inte så konstigt!! När jag väl kollade klockan så var den 05.14..!!! 

Där går fan gränsen!

Jimmy gick upp och sa åt dem att gå och lägga sig igen och tro på fan, men det gjorde dem.. Och somnade om!!

08.22 vaknade jag med ett ryck och tittade på mobilen..
Flög ur sängen när jag såg vad klockan var.. 😱

Det blev inga nybakta frallor till frukost och inte heller ungarnas vanliga bad på julaftons morgon..
Var ju tvungen att sätta fart med allt ju..!

Barnen fick öppna sina paket efter frukost istället för innan och julbadet fick de ta nu ikväll..







Jag fick jordens bästa julklapp av mitt stora hjärta..!



Det kom folk och var fika vid ett..
Efter det kom tomten.. En himla snygg tomte om ni frågar mig..! 😜



Barnen fick ett monopol av Mattias och Emelie och det skulle de ju spela.. Såklart!
Emelie var lekledare.. 👏🏻 Det gick bra! 
Tror ingen lyssnade på henne, men Emma vann till slut! 😂

Mattias, Emelie och Mollie åkte sen vidare till hennes familj och vi åt mat..
Efter efterätt och mys i soffan så åkte främmandet hem..
Barnen tittade klart på Croodarna innan de badade och sen hoppade i säng..

Nu har kjolen åkt av och mysbyxorna på..!

Snyggt när dödskallen kikar fram..!

Är så himla trött så tror inte jag kommer bli speciellt sen i säng..
Jimmy ska tydligen iväg och fiska i morgon så han är ute och fixar med båt och grejer nu..

Återkommer med fler bilder när jag fört över dem från systemkameran till datorn.. 👍

God jul!

Puss å hej
0 kommentarer