Hallå...!?

Helt allvarligt..!! Var tar dygnets alla timmar vägen??
Är det för att det är "sommar" som dagarna minskas med säkert fem timmar..? Att jag har semester??
Eller är det för att jag har tremiljonerfyrahundraåttioåttatusenniohundrasextiotvå saker att göra på typ två dagar..?!
Kan kanske va därför..? Vad vet jag.. 😳

Idag iallafall ( eller snart igår 😕 ) så kom Danne i morse och hjälpte oss att flytta möbler.. Nästan allt där uppe är nu i huset..
Jag dammar, tvättar, stryker allt när jag plockar upp saker från kartongerna och så även sängkläder såklart..!

Nu är det fåtal barn kvar hemma så det skulle bara vara Oskar och Filips sängkläder att tvätta - i huset såklart..!?
Vi kom dit, packade ur allt och jag skulle  precis stoppa in i tvättmaskin när jag kommer på att jag ju inte har torktumlaren där..!

Var ju bara att åka hem och tvätta det..
Tog jimmys bil med släp och lastade det fullt under tiden jag väntade på torktumlaren..
Putsade även fönstren här..
Under tiden jag var här tog Danne med sig Lukas och Emma..



Tindra är hos Anki och myser..

När jag kom tillbaka till huset så lagade vi riktig mat för första gången där och åt vid vårt nya köksbord.. Som fortfarande är gigantiskt..!! 

Köksbord i vardagsrum - tvättställning i köket.. ✔️

Sen så fixade jag i Oskar och Filips rum då de sover där..



Det var en lycklig Filip som såg sina garderober.. Han älskar Hulken..!



Han fick även tak- och sänglampa med Hulken så det var en lycklig kille.. 😃



Det är kattvindar överallt på övervåningen och i Oskars rum så ville han ha sin tv där.. Fixat!



När grabbarna sen duschat och lagt sig satte Jimmy och jag ihop min nya garderob.. 
Vårt sovrum är litet alltså.. Med nya stora sängstommen och garderoben är det inte mycket plats över.. 😕

Nej, nu ska jag gå och lägga mig! 

Puss å hej
0 kommentarer