Ledig helg!

Jobbade läääänge i fredags så det var extra jobbigt att behöva ställa klockan på sju i lördags..
Men det var ju fotboll så det var bara att gå upp..! 
Lämnade en överlycklig Filip till hans vapendragare och åkte sen iväg till Östhammar.. 

Tre matcher med början vid tio och slut vid typ två..
Lukas både gjorde mål och stod i mål! *stolt mamma! ✋🏻*
Sen fick han en armbåge i ansiktet och då såg jag rött... 😡

Vi tog sen med oss mellis och åkte till huset.. Där kollade vi om det skulle fungera med Tele2:s mobila bredband och det gjorde det.. 😅

Lämnade av barnen hemma med Jimmy sen och åkte för att hämta hem Filip..
Där passade jag även på att tinga två kattungar till jimmys enorma glädje..! 😜 ( enligt Jimmy EN unge, men jag vann! 👍 )

Den med vitt i ansiktet 😍



Sen åkte vi hem och grillade kött till middag..

Idag så har hela familjen ( måttligt road Jimmy ) varit till ulva kvarn och plockat jordgubbar.. 👍🍓🍓

 

Efter det åkte vi till Björklinge och köpte rosor och glass.. Jimmy tog barnen medans jag var till mormor och morfar med rosorna.. Herregud så jag saknar dem!! 😫

När vi kom hem så stannade vi kvar ute..



Jag solade medans barnen till slut lugnat ner sig och höll sams..
Trots sen start på solning - ett, så har jag ändå fått mycket färg.. 👍☀️

Vi gick in när det var dags för mat, idag blev det grillad kyckling, ris och currysås.. 😋

I morgon börjar sista jobbveckan innan jag går på fyra veckors semester.. 😊😕
Fast semester är ju JOBB för mig så jag vete tusan jag.. 

Puss å hej
0 kommentarer