Tisdag

Åh nej.. Ligger i sängen med tv:n på och ser en myggjäkel i taket.. Suck! 
Bara att hoppas på att jag somnar snart..

Tisdag idag då! Alltid ledig tisdagar.. Ledig i morgon med faktiskt.. Min vecka med måndag, torsdag och fredag.. 👍

Hoppade in i duschen innan jag tog upp barnen i morse.. 
Alltid trevligt att börja dagen med en dusch..! 🛀🏼

När vi var klara med alla måsten på morgonen så packade jag in oss i bilen och åkte ner till vårdcentralen..
Drop-in till sjuksyster som tittade på mina kliande leverfläckar.. 
Fick en läkartid på min första semesterdag.. 
Blir bra att äntligen kolla upp dem..

Efter det åkte vi in till stan och handlade på nya Ica Maxi..
Åkte bara hem och packade in det som skulle in i kylen innan vi fortsatte för en lekdejt..

Åkte hem när det var lagom för matlagning.. Tacos på en tisdag.. 😉
Jimmy kom hem lagom till när maten var klar och hann sen med en kopp kaffe innan det var dags för den sista fotbollsträningen innan sommaruppehåll.. 



Jimmy åkte igen när barnen lagt sig och hjälper Dennis med nån husbil.? 

Jag har lagt mig som skrivet i sängen och tittar på den nya serien på trean.. 
 
I morgon ska vi nog roa oss med soptippen.. Om ryggen tillåter.. Inge bra nu.. 👎😔

Puss å hej
0 kommentarer