Produktiv lördag

Jag har en tendens att göra mer än jag klarar av vilket slutar i enorma smärtor - så även idag.. 👏🏻

Vi gick ut innan lunch idag och satte igång..
Jag och Lukas jobbade inne i stallet.. Vi har bara kastat in alla flyttkartonger och allt som var märkt med förråd och garage så det var en salig röra..
Men vi jobbade hårt och jag såg den hittills största spidern.. 😁🔫



Vi plockade ner studsmattan och packade in den och alla utemöbler..
Skönt att ha det gjort..! 

Oskar var med granngrabben och höll på i kojan, Lukas hjälpte mig och de tre mindre retade gallfeber på varandra.. 😣



Till slut så fick Lukas och Filip köra fyrhjulingen själva.. Och var nöjda i i alla fall en kvart i var.. 

Vi gick in vid fyra och Jimmy åkte fem till Norrtälje.. Martina fyller år idag och ville fira på restaurang, men utan barnen så jag blev ju hemma med dem..
Men vi har haft det mysigt! 
Makaronipudding till middag som inte Jimmy tycker om och sen lördagsgodis.. 😉
Synd att de inte visar barnfilmer längre.. 👎🏻

Nu sover barnen efter många om och men.. Förjävla svårt att gå i trappan med ryggen, men till slut så! Skam den jäveln som ger sig..
Och jag hittar inte ett skit på tv:n... 😠

Puss å hej
0 kommentarer