Studiedag

Måndag och ny vecka..
Det är studiedag i skolan idag så grabbarna är lediga..
Kom på när jag var upp första gången för att kolla måne att jag skrivit upp tjejerna på dagis så ringde 2.10 och berättade att de inte skulle komma..



Månen ja... 😠 Jag har varit superladdad sen jag läste om det.. Klockan var ställd på 02, 03 och 04.40..
Det var molnigt när vi la oss..
Hade sjukt svårt att somna så vid halv två var jag upp och ut - gick ut på vägen tom, men bara moln.. Gick inte ens att se en ljusstrimma..
Ut vid tre igen, samma lika..
Sista gången var det inte ens moln - bara en jättesvart "massa" över hela jävla himlen.. 

Jag som ville se ju..!!!

Förra helgen så införskaffade jag de sista vinterkläderna till barnen..




Ny jacka och byxor till Oskar och nya overaller till brudarna..
De som Oskar hade när han var liten har nu fått gå i graven.. 😂
Gick även igenom vinterskor så en beställning på såna blev det, till allihopa..
Det fick bli kvalitet i år så köpte kavats vinterkängor till samtliga..
Hoppas allt blir bra och att det blir nån vinter i år..!! 😅

Vi hade även en heldag tillsammans med Jerry, hans tjej och hennes två grabbar..


Sötnosar 😍



Skit-Skalman låg där han.. Så fort tillfälle gavs..! Blixtstilla och bara mös.. Kattskrälle..! 



Älskade skrutt-Filip tappade äntligen sina tänder - tre stycken på fyra dagar.. Så jäkla söt är han! ❤️😂



I fredags var det en tjej som vaknade och var brännhet..!! Så hon fick vara hemma med mamma.. 
Febern var borta på lördagen ( ?? ) så då hade vi kvällsfrämmande.. 👍

Igår kom Lukas och Filip hem efter en helg hos farmor och Danne..

Och så idag då...
Medans barnen käkade mellis så målade jag naglarna..
Tycker det där har blivit kul igen..!



Ikväll kommer Johanna och är barnvakt medans Jimmy och jag åker på det sista föräldramötet för den här terminen - dagis.. 👍

Nu ska jag gå och stoppa in en maskin med tvätt..!

Puss å hej
0 kommentarer