Segt

Dessa bakterier..! De är inte nådiga..

Trots penicillin, rinexin, nässpray och en jävla massa snytande så vägrar inflammationen i bihålorna ( båda sidor 🔫 ) att ge med sig..
Inte öronen heller, eller feber..




Men det struntar vi i..! 

Igår när det regnade och blåste som värst så tillbringade vi sex timmar utomhus.. Roslagscupen stod på schemat!

Filip hade tur så han skjutsade vi hem till hans vapendragare.. 

Men vi andra trotsade vädret och tittade när Lukas spelade.. Och vilken bra fotboll det var..! 
Lukas stod i mål två matcher och spelade ute i två.. Fyra matcher spelade de alltså.. Och vann allihopa! 👏🏻



Jag och Jimmy kom fram till att vi måste köpa regnkläder.. Och fler och större paraplyn..

Det var extremt skönt att hoppa in i en varm dusch när vi kom hem.. Ryggen var allt annat än okej.. 🙁

Men! Det ska det bli ändring på nu.. 

I morgon ska jag till reumatologen och träffa en sköterska.. Jag tar med mig en av sprutorna och så ska hon visa mig hur jag ska göra så jag sen kan göra det hemifrån..
Nu jäklar hålls det alla tummar som finns att detta ska funka..
För mina inflammationer i bäckenet alltså.. Jag vet ju att de inte kommer göra något åt smärtan som diskbråcket ger, men om bara det ena lugnade ner sig så skulle jag bli lycklig....

Nej, nu började fotbollen! 

Puss å hej

0 kommentarer