Fullspäckad helg!

Herrejäklar vilken helg vi har/haft!

Full rulle från morgon till kväll! 

I fredags så var dagis stängt så tjejerna var hemma med mig.. 
Efter att grabbarna var lämnade så var vi ute..
Vi fixade och trixade med allt möjligt.. 
Vid halv elva så kom det en lastbil med massa roliga saker!

Nya utemöbler 👍🏻

Även en hundbur.. Jag sökte på mitt bilmärke och fick upp olika burar och storlekar.. På den största buren - storlek large så stod det 3:e raden fälld..
Logiskt då så tog jag storleken under den.. Då måste ju den gå in utan att man fäller sätena..?!
Ha!! Inte en jävlaste chans!!



Hur jag än vände och vred - även om jag vände burjäveln uppochner så gick den inte in..!! Inte om jag fällde ett säte heller..! 

Jag var ( och är ) så jävla förbannad!

När grabbarna var hämtade sen så hann jag bara in i duschen innan vi var tvungna att sätta oss i bilen igen..
Åkte in till stan och träffade Jimmy och sen åt vi på Max..
Efter det åkte vi till Rimbo och firade Fredrik som fyllde 30..
Vi var inte hemma sen förrns halv tio så då var det bara hopp i säng..!

På lördagen sen så var det dop i Vaxholm för Williams Charlie.. 

Efter det så klämdes det in storhandling innan vi åkte hem och grillade korv till middag..
Efter hockeyn så var det dusch och i säng för barnen..

Idag så ställdes klockan.. Tindra och jag var på Leos lekland på barnkalas medans Jimmy åkte med Filip på fotbollsträning.. 😃

Där fick man ansiktsmålning 

Sen lyxade vi till det med lunch i stan oxå.. 😉



Vackra tjej 😍

Nu är vi hemma och har precis käkat mellis.. 

Full fart! 💨

Puss å hej
0 kommentarer