Jag lever

Nu är det längesen jag skrev.. Väldigt länge sen..!


Det har hänt så mycket så det har varit svårt att skriva.. Skriva som är bland det bästa för mig att göra.. 😔

Så.. vad gör jag om dagarna nu då? 
Jag jobbar..! Och det är helt underbart! 😍

Jag har ont i ryggen, men inte alls på samma sätt som innan hysterektomin! När jag gör för mycket så strejkar den och lägger av..

När jag inte jobbar så är det jag och Emma.. Oftast handlar vi de dagarna eller så gör vi saker hemma.. 
Annars har jag en massa grejer inbokade.. 
Som läget är nu och har varit så har jag inte haft en enda "ledig" dag på jag vet inte hur länge.. Framöver är det lika..

Jag har så mycket i huvudet just nu.. 😕



Vi har målat om i Oskars rum och fixat till där inne.. 🙃
Emma och jag tog första fikat utomhus för ett tag sen..

Nu ska jag titta klart på Vittne till det övernaturliga.. Sen är det Hemsökta hus.. Och sen lär inte jag sova en sekund i natt då Jimmy inte är hemma.. 😬😂☹️


Puss å hej

0 kommentarer