Typiskt...

Usch och fy.. I morse fick jag ett väldigt sorgligt besked.. Min gammelmoster somnade in i morse.. 💔



Jimmy åkte iväg för att köra Cross i morse så det blev bara jag och barnen kvar hemma..
De stack ut efter tandborstning och sen har jag bara sett till dem när nån varit törstig, kissnödig eller hungrig.. 

Jag satte mig på Herbie och tänkte klippa gräsmattan.. Jag kom en 1/3 innan soppan tog slut.. 😣


Då satte jag på mig och tog grästrimmern istället.. EN rabattkant kunde jag ta innan även den soppan tog slut.. 😖

Och nej, all soppa har Jimmy i sin bil..
Himla typiskt..! 

Istället så har jag städat ur våra bilar, rensat blommor och klippt Bullens klor..


Som belöning för att han låg någorlunda still så fick han en grisknorr.. Smaskens om man frågar honom.. Luktar apa om man frågar mig.. 🤢


Nu sitter vi här i solen/stormen och har inge mer att göra.. Jimmy ringde dock nyss och  sa att han är på väg hem så om nån timme kan jag fortsätta.. 👍🏻

Ska gå och skifta i tvättmaskin nu..

Puss å hej

0 kommentarer