Julen

I år var jag faktiskt ledig två dagar innan julafton vilket var väldigt skönt..
På fredagen var vi in till stan och fixade en massa.. Massage bland annat och de sista julklapparna..
Lördagen fixades det med allt hemma.. På kvällen kom Mimmi och Jerry och så spelade vi Bingolotto.. Ingen av oss vann ett skit..

(null)

På julafton så vaknade barnen tiiiiiidigt.. Halv sju vaknade jag av grabbarna och då hade de varit vakna ett tag.. 

Jag bakade och hade mig och kl 13 kom alla.. 
Min bror, Emelie, Liam, Mollie, mamma, Christer, Anki, leffe, Linus och Johanna.. 

Vi fikade och runt två kom den riktiga tomten på besök.. 😃 barnen var Såå förundrade över att mamma, pappa, ja, allihopa satt kvar inne.. 😂 

(null)

Mattias och co åkte vidare till nästa julfirande och jag satte igång med nästa grej.. 
Maten åt vi vid fem och sen var det efterrätt.. 
Lagom till den kom Mimmi och Jerry igen.. 

De andra åkte hem och vi tittade på tomten är far till alla barnen innan de åkte hem.. 

(null)

På juldagen och annandagen jobbade jag, men jag hann mötas av detta innan jag åkte iväg på morgonen.. 😂😂

(null)
Nöjd kille i sina nya crosskläder och crossglasögon.. 😍😂

(null)

Det har spelats på nya tv-spelet.. 

Igår så åkte Jimmy med barnen hem till svärmor.. Där stannade Lukas och Emma kvar.. De kommer hem i morgon.. 

Idag så var det äntligen dags för barnen att bränna sina pengar de sparat ihop.. 
Efter en dusch i morse så åkte vi.. 

(null)

Vi åkte in till Gränby centrum där vi inte var ensamma! 😅 men det gick bra! Hittade en bra parkering och inne i affärerna så var det inte så farligt! 👍🏻

Det handlades och Tindras klocka lämnades in på lagning.. 
Efter Gränby åkte vi till Toys’r’us där barnen fortsatte handla..
Tindra som dittills varit väldigt rädd om sina pengar och bara handlat på rea hittade sin dröm..! Kärlek vid första ögonkastet och den kostade precis det hon hade kvar..

(null)

Så, så här åkte vi sen..!! Bredvid där i bak sitter Tindra oxå.. 😂😂 
Vi gick in på media Marit och köpte fler tv-spel innan vi åkte till Ica maxi och handlade mat..
När vi var där så fick jag sms om att Tindras klocka var färdig så vi åkte och hämtade den innan vi styrde in till max för middag.. 

(null)

(null)

Barnen och pappan hade nerf-krig och spelade lite tv-spel innan de gick och la sig..
Jag och jimmy har tittat på sällskapsresan och nu sitter Jimmy åter med en handkontroll.. 😉

Jag ska alldeles snart krypa ner i sängen..
Jag är ledig i morgon oxå innan jag jobbar fredag, lördag och söndag.. 

Nu ska jag gå och hänga tvätt / stoppa in en ny maskin! 

Puss å hej
0 kommentarer