Emma 5 år

För fem år sen låg jag med relativt starka värkar.. Om en timme - 23.05 är min minsta, hon som gjorde familjen komplett, född! 


Hon, denna där som för ett tag sen tappade tand nr två..! 


Tandlös

Det är så märkligt att hon blivit så stor..! Samtidigt som hon känns större..! 


Det är svårt att förklara, men det känns inte som om hon ska gå ett och ett halvt år till på dagis.. 😳
Jag ska ringa rektorn och se över alternativen.. OM det finns nåt alternativ..?! 

Nåja, frökens 5-års dag! 


Enda gången då jag inte kunnat vara ledig med födelsedagsbarn som går på dagis..

Jag var tvungen att jobba, men Emma var så lycklig - det skulle ju bli julgransplundring på dagis! 😃 
Mitt enkla, stora ( lilla ) hjärta! ❤

Hon fick ju såklart välja mat idag och hon valde faktiskt pizza..! 😳 Den första som gjort det..! 
Jag klagade inte då jag som sagt jobbade idag..

Så när jag slutat, hämtat barn så åkte vi ner till Olandsbaren för pizza..

När de ätit upp, jag betalat och de klätt på sig så kommer servitören och säger åt barnen att sätta sig ned, han hade en överraskning..! 

Varpå han, tio minuter senare kommer ut med fem glas med glass! 😍


Förvisso Tindra på bild! 😉

Barnen åt med glädje och tackade riktigt hjärtligt för glassen innan vi åkte hem till Mimmi och en sjuk jimmy..



Vi fikade med tårta och Emma och Mimmi byggde pusslen hon fick av Mimmi innan det var hög tid för tandborstning och dusch.. 


Mitt hjärta sa TACK så många ggr och att det var den bästa dagen - någonsin..! 👍🏻 Skruttan min! 


Världens finaste Emma!

GRATTIS mitt hjärta på 5-års dagen! ❤

0 kommentarer