Off we go!

Nu ni..! Nu börjar det dra ihop sig...! 😬😬



Hemma är det dock sjukstuga..

Jag var till doktorn igår där det visade sig att jag går runt med streptokocker..! 😳 Så jag fick penicillin..
Idag tog jag med brudarna till doktorn då deras halsar IGEN inte ser nå vidare ut, men det visade ingenting såg jag när jag gick in på Mina vårdkontakter..

Men när jag plockade upp pojkarna så såg jag lång väg att det inte var bra med Oskar och mycket riktigt.. Brännhet och ont i huvudet..

Så istället för att jobba tisdag, onsdag och sen åka torsdag så blir det vab både idag och i morgon.. Men då får jag ju mer tid med barnen.. 

Idag har jag packat väskan..


Jag tror inte att internet kommer fungera speciellt bra så det blir nog bildbomber när jag kommit hem..


Det ska iaf bli riktigt, riktigt skönt! 


Puss å hej

0 kommentarer