Sista dagen på semestern!

Så har då mina tre veckor gått.. Jag har verkligen varit i ett semestermode, inte gått upp ur sängen före halv tio många gånger.. 😅

Ungarna har varit trötta, mamman likaså..!

Nu när mina veckor är avklarade så är det Jimmys tur att ta över.. 

Jag jobbar dock bara fem dagar nu, lör-ons sen så går jag på föräldraledighet i en och en halv vecka..! 😉👍🏻

Vi har mycket att klämma in under de dagarna innan jobb och nytt fritids drar igång.. 


Emma fick en ny cykel igår, snacka lycklig tjej! 😍
Förra helgen körde Jimmy sin första crosstävling.. Jag, Lukas, Filip, Mimmi och Jerry åkte dit och överraskade honom..
Jag har varit och klippt mig och färgat håret..
Så här har många dagar spenderats.. 👍🏻😃
Hundvakter fick vi vara en helg.. 😍
Alla mina rosor i ena rabatten blommar.. 😍
Nya chokladmuffins gjorda..! 😋

Nu väntar vi in Jimmy som ska få ställa sig vid grillen direkt när han kommer hem så vi får mat.. Och jag matlåda..! 😉


Jag ska gå och fixa med tvätten innan jag ska slänga ihop en jordgubbstårta till semesterfiraren.. 👍🏻🍓

Puss å hej

0 kommentarer