Doktorn

Fy farao så seg denna förkylning är..!! 

Fortfarande täppt i näsan och hostan är VIDRIG!! Och nu, flera, flera dagar senare kommer febern oxå.. 🤒

Igår ringde jag ner till vårdcentralen och fick en tid.. 
Hon kollade hals och lungor och allt var bra.. Vilket jag visste.. Hon skrev ut ny cocillana och rinexin till mig.. 👍🏻

När jag kom hem igår upptäckte jag att jag dessutom har svamp på tungan..

Idag har jag varit med Mimmi och kollat in kyrka och lokal inför deras bröllop.. Det kommer bli så bra det där! 😍

Jag ringde tillbaka till Vc och fick en telefontid med läkaren från igår.. 

Hon ringde upp när jag satt på herbie och skrev ut ännu mer medicin..
Har bränt nästan tusen spänn nu på två dagar bara på Apoteket! 💸


Usch, jag är så less på att va sjuk! 


Nu ska jag kolla på idol och sen krypa ner i sängen!

Puss å hej

0 kommentarer