Full fart

Denna morgon ställdes kl på åtta för att kunna ringa bup.. Trots att jag var tvungen att gå ur sängen pga ingen mottagning i sovrummet så gick jag och la mig igen... Sååå trött! 😴
Barnen sov så ja.. 

Det kommer bli ett helvete att börja jobba igen!! Eller ja, redan nästa vecka när skolan börjar..!!! Klockan kommer ringa 6.15 varje vardag... 😭

Nåja, när vi väl gått upp så gick jag ut och började göra rent min bil invändigt.. Med en siberian huskey i bilen så blir det lite päls, om vi säger så... 🙄
Tog gummirakan, fönsterputs, dammsugare, soppåse och dammvatten och gick ut.. 
Började av oklar anledning - och dessutom väldigt, väldigt korkat gjort - i bak.. 

(null)


Jaa.. Sen blev ju klockan halv ett och vi var tvungna att åka till gimo.. 
Här kom jag på mitt enorma misstag!! 

Var ju bara att packa in barn och hund i bilen och åka det.. 🙄😂

Inskolning på fritids för Emma stod på schemat.. 
Det gick jättebra! 
Och nu vet jag oxå vart Filip och Tindra kommer gå.. 👌🏻

Sen åkte vi hem och jag började om i bakluckan 🙄 och gjorde klart resten av bilen.. 

Här under tiden så drog Sandy... Igen!!! 
In i kohagarna, rullade sig i både skit och piss.. Vägrade komma när man ropade på henne.. ⚰️
Efter två timmar hade hon fått nog och kom hem igen... Jag berättade för henne på ett väldigt gulligt sätt att jag hade god lust av bryta bena på henne... 💣 Hundjävel!

(null)

In med henne i duschen då hon var gul och luktade fan.. 

Sen så....! Så kunde jag fortsätta med packandet... 

Nu har jag precis gjort pizzabullar att mumsa på i bilen.. 

Nu ska jag måla naglarna, vänta på att skiten ska torka och sen hoppa in i duschen..

Puss å hej
0 kommentarer