Ledig tisdag

Sååå märkligt det är att inte ha Emma hemma.. 

Idag när de åkt iväg med bussen gick jag igenom deras korgar i hallen och har plockat ur ett helt lass till Mimmis grabbar! Perfekt att hon har barn som kan få från mina! 😃

Hoppade sen in i duschen.. När jag nästan var klar så började det låta konstigt.. 
Lät nästan som om det var nån i huset.. 😳 
Duschade klart snabbt och hörde Sandy gnälla.. 
Torkade mig snabbt och ropade på henne, men hon kom inte..? 😬
Tog handduken om mig och gick in i vardagsrummet - ingen hund.. köket - ingen hund.. Hallen - ingen hund..! När jag vänder mig för att gå ut från hallen ser jag henne..! 😂

(null)

Hon har gått upp för trappan och kilat in huvudet mellan spjälorna.. !! 😂😂

Går upp för trappen... Maja och Skalman ligger på räcket och Bamse ligger mitt på där trappan börjar.. 
Sandy tar sig ut, men vägrar gå ner..! Fram och tillbaka.. Hon är livrädd för Bamse!! 🙄
Inte förens jag flyttar på honom och kastar han till soffan så springer hon ner för trappen.. 😂😂 Jävla hund alltså..! 🙄

När jag fått på mig kläder så åker vi in till stan och Ica maxi i stenhagen.. Såå mycket bättre affär än maxi vid gnista..! De hade varor hemma..! 😳👌🏻

(null)

Om ca en halvtimme kommer första ligan hem.. 👍🏻

Sen blir det tidig mat så de hinner äta innan jag kör dem till Sara.. 

(null)

Puss å hej
0 kommentarer