Sista helgen

I fredags hjälpte jag Jimmy på hans jobb.. Stod på byggställningar.. 😬

(null)

På eftermiddagen kom Mimmi, Jerry och Maxine.. Grabbarna var hos deras pappa.. 
Vi åt tillsammans och när barnen lagt sig spelade vi poker.. 

(null)

Igår så storstädade jag.. Så jäkla skönt när det är klart, men min kropp mår inge bra av det alls.. Trots att Jimmy hjälpte mig att dammsuga och torka golven nere.. 

När det var klart hade ingen av oss nån lust att laga mat så då åkte vi till stop 76 i Östhammar och åt.. 

När vi kom hem fick barnen godis medans jag bäddade rent i alla sängar.. 
Sen var det den obligatoriska duschen och bums i säng.. 

Idag roar jag mig med tvätten eftersom maskinen var upptagen med sängkläder igår.. 

I morgon drar vardagen igång på riktigt! 
Jag börjar jobba igen efter nio veckors ledighet.. 
Nu visar det sig hur det kommer gå med Sandy och barnen.. 😬

(null)

Hon är med Jimmy när jag jobbar.. 

Och så grabbarna som inte har fritids.. 

(null)

Men det ska bli skönt att bara behöva åka till ett ställe och hämta barn efter jobbet istället för tre! 😃

Det går nog bra det här..! Det måste det..! 

Puss å hej
0 kommentarer