Ledig måndag

Tredje dagen ledig vilket är skönt! 

I helgen kom det främmande och firade mig.. Jag fick så bra saker..! Och fina blommor!



(null)

Det bjöds på fika vilket jag var klar med i god tid inför kalaset för omväxlings skull! 😉

(null)

(null)

(null)

Jag hade även rulltårta och biskvier, plus att min kära morbror kom med min favorit - pepparkakssockerkaka..! 😍 den ställde jag dock bort när alla tagit var sin bit.. 😂😉

Det var fullt hus här med fler än det brukar vara.. 😃 Mamma, Anki, leffe, Johanna, Jesper, Mattias, Emelie, Mollie, Liam, Nina, Martina, Mimmi, Jerry, casper och Jonathan.. Himla trevligt! 😃

Mimmi, Jerry och grabbarna stannade kvar på mat och mello.. 

Vi sov till kvart över nio på söndagen vilket var riktigt skönt! 
Har varit trött sen i tisdags då jag, Mimmi och Johanna åkte till Solna och gick på galapremiären av Fifty shades freed.. 😄

(null)

(null)
Så stor salong!

Nåja.. Måndag idag.. 
Emma är ledig och Lukas är oxå hemma.. Vi har varit till Alunda på förmiddagen och dragit ur Lukas andra tand.. den första rök i onsdags.. 
Den här gången gick det lätt, tog kanske en - två minuter att få ut tanden.. I onsdags höll hon på i 20 minuter..! 
Han var jätteduktig! 😍 men den här gången släppte bedövningen väldigt fort så det gjorde ont strax efter trots alvedon innan i förebyggande.. 

Nu blir det lite knepigt för han att äta då det är en på varje sida som är borta med bara några dagars mellanrum.. Erbjöd honom att flytta den här tiden, men han ville få det gjort så, Jaja.. 

(null)
Tuffing! 😍

Jag fixar med tvätt och ska snart börja göra semlor.. Är ju fettisdagen i morgon och jag jobbar.. 😉

Ha en bra måndag! 

Puss å hej
2 kommentarer
Miss Baby Peaches

Så härligt med så mycket blommor!

Svar: Verkligen! 😍
Marina Lennflod

JUNITJEJ

Fikat ser så gott ut!

Svar: Det är rätt gott! 😉
Marina Lennflod