Adrenaline Cruise

I fredags så hade jag bokat in mig, Jimmy, Mimmi, Jerry och myran ( Fredrik ) på en kryssning med viking line cinderella.. Inte vilken kryssning som helst utan adrenaline Cruise.. Olika rockband och så Jay Smith.. 😍

Jimmy var ledig så Emma var hemma med oss.. Vid halv ett åkte vi hemifrån och hämtade barnen.. 
I Vattholma lämnade vi Oskar hos min mamma och tjejerna hos Anki.. 

Vidare till Rimbo där vi lämnade Lukas och Filip till Nina för att sen plocka upp Mimmi, Jerry och myran.. 

Vi käkade på McDonalds innan vi åkte till slussen och båten.. 
Kom dit perfekt i tid, fick köra på nästan direkt.. Hade köpt parkering på båten! 👌🏻 
Vi letade reda på våra hytter och plockade upp.. 

(null)
Grabbarna grus

Grabbarna gick upp till puben och Mimmi och jag gick till spa.. Hade bokat ansiktsbehandling för oss två.. 
Det var en upplevelse! 😉
Det tog en timme och sen gick vi och gjorde oss iordning innan vi oxå gick upp till puben där Jay skulle spela.. 

(null)


Jays röst... herrejävlar alltså..! 😍😍 
Men han borde sjunga mer rock, där han tar i mer..! 

Efter spelningen gick vi till rökrummet och vem kliver in där..?! 
Och varken Mimmi eller jag hade mobilerna med oss.. 😩😬 
Mimmi frågade dock två killar som oxå var där om de kunde ta kort på mig och Jay och skicka till hennes mobil.. Absolut var svaret! 😃😃

(null)

Var ju dock en kille som hoppade in i kortet, men han klippte jag bort! 😂👌🏻

(null)
Grabbarna vid halv fyra, lagom på lyset.. 😉

Jag och Jimmy gick och la oss där nån gång, typ kvart i fyra.. Jimmy lyckades charma sig till att få ligga bredvid mig så jag sov inte ett skit.. 

Vid halv nio gav jag upp försöket att sova och låg och pillade på telefonen.. Till slut fick jag liv i Jimmy.. 😉

 Tio sen gick vi och väckte de övriga.. Mimmi var vaken.. 👍🏻

(null)


Jag hade bokat brunch till elva så då gick vi och käkade.. Smaskigt! 😋

Vi kom tillbaka till Sthlm 15.15.. 

Vi kom ut från stan riktigt smidigt och åkte mot Rimbo där vi lämnade gänget..
Sen till vattholma och hämta Oskar och tjejerna.. SEN fick vi åka hemåt! 

Barnen gick och la sig halv åtta.. Jimmy och jag hoppade in i duschen och sen låg vi i sängen halv nio.. Sov till halv tio i söndags! 😃👌🏻

Det var SÅ trevligt att få komma iväg bara vuxna.. !! 😍😍 

Puss å hej
0 kommentarer