Hemma en vecka

Vad skönt det var att vara ledig tors-sön när vi kommit hem..! En timmes omställning på klockan gör mycket!  Jag och ungarna sov som stockar och länge på morgnarna.. 
Jimmy däremot hade jag kunnat strypa..! 😂 han vaknade tidigt han.. en morgon vaknade jag av att han låg och pratade i telefon..! 🙄🔫 
Nu är det än så länge den tuffaste veckan för mig och barnen då jag jobbar fyra dagar.. Mån, tis, tor och fre.. 
Det har varit så tufft för dem att gå upp på morgonen och de har varit så trötta på kvällarna, men nu, torsdag så börjar det ordna till sig igen..! Lagom till helgen! 😂👍🏻


(null)

I tisdags var jag och barnen på familjekväll i Tindras klass.. De hade gjort olika shower som de visade oss.. Jätteroligt att se och jag kan efter det, säga att Tindra kommer nog hålla till på en scen.. Jäklar vad hon trivdes där framme..! 

(null)
Med sin "drink" - mickey mouse! ( olika juicer )

I fredags tog jag med mig grabbarna och klippte dem.. Hos min frisör!! 😍 Hon är äntligen tillbaka! ❤️

(null)

Så himla snygga grabbar! De var allihopa jättenöjda och ville inte klippa sig hos nån annan nästa gång..! 😍

Jag ska oxå till henne, men första tiden blev hon tvungen att avboka så jag ska dit nästa fredag.. Det ska bli så skönt! 

(null)

Det ska fortsätta vara varmt i helgen så då ska jag ge mig på solningen igen..! Här hemma kan jag använda oljan iaf! 😂👍🏻 
Har fått riktigt mycket färg från Cypern, men där jag brände mig så flagnar det såklart..! 👎🏼 SOM jag smörjer in mig..! 

(null)


I veckan så har det börjat lossna riktigt ordentligt för Emma med läsningen.. 😃 Som hon läser.. 

(null)

(null)


Nu är det mest en massa osammanhängande text märker jag så ska sluta nu och koncentrera mig på mina spöken på tv:n.. 😍

Puss å hej
0 kommentarer