Fars dag

Min "pappa" kan dra åt ... men mina barn har en pappa väl värd att fira så det gjorde vi igår! 

Barnen satte igång direkt på morgonen med att göra egna fars dag kort och jäklar så fina! 😍 Underbara barn! 

Sen fick han godis i present..

Mimmi, Jerry och barnen kom sen och hälsade på.. Länge sen sist! 👎🏼

(null)

Äntligen kunde de här två få leka ordentligt! De har ju träffats, men då inne hos Mimmi och Jerry eller ute i koppel.. Sandy älskar ju att springa så vår tomt är toppen! Helt inhägnat och 4 tusen kvadrat att röra sig på.. 👍🏻 
De sov gott sen båda två.. 😂

(null)

Lilla sötnosen som igår blev FYRA månader.. 😳 ❤️ 

(null)

Tiden gick och när de åkte hem så gjorde vi det vanliga söndags-pysslet.. Klippa naglar, måla naglar och fila fötter.. Och så dusch och insmorning efter det! 👌🏻

Jag skickade ett fint meddelande till min "morbror" ( egentligen inte, min mosters man ) på morbrors dag då han är det närmaste pappa jag haft, men fick sen veta att han tydligen bytt nummer...... 😳 utan att berätta det! 😤
Fick det nya numret på kvällen och skickade ett nytt, inte lika gulligt meddelande.. 😂

Puss å hej
0 kommentarer