Lördag

Kvart i fyra och det är mörkt ute.. Jag gillar det, älskar att gå och lägga mig när det är mörkt! Att ha lampor tända - jag gillar det! 
Samtidigt saknar jag solen! 😍

Idag har vi fixat hemma, jag och barnen.. Jimmy är iväg.. Tvätt är färdig, dammsugit, med mera.. Oskars vidriga matteläxa är klar.. 

Det är sjukt att jag/vi har såna problem med hans läxa redan nu.. Han går i SEXAN..!! 
Det är bara fem år sen jag läste matte ( och fick ett VG ) men allt är bortglömt! 😳

(null)

Sandy har äntligen slutat blöda så nu får hon va i soffan igen - så jäkla nöjd hund! 😍 

I morgon ska Jimmy iväg igen, får se vad vi hittar på då.. Skönt att bara va hemma.. Barnen förhör sig på morgonen om det är hemmadag eller inte och blir överlyckliga om jag säger hemmadag.. 🙄😂 

(null)

Ska börja fundera på mat nu.. Så jävla tråkigt..! 😖

Puss å hej
0 kommentarer