Vab

Jaaa... 
Filip vaknade upp med feber idag - 39,7 så det blev till att ringa jobbet.. 
Skulle jobbat idag och i morgon, men icke.. 

Jag åkte faktiskt in till stan och handlade igår.. På kvällen när Jimmy kommit hem.. Var hemma nio typ.. Jag som hade köpt en tårta att ta med till jobbet.. 🙄 Såg på mina minnen på Facebook att jag igår firade 5 år på mitt jobb.. 😍 Det är värt att firas! 
Men ja.. Filip och jag käkade tårta till lunch.. Eller jag gjorde för Filip tyckte inte om.. 👌🏻

(null)

Filip har suttit med mobilen hela dagen.. 
Jag har haft lite energi så jag har putsat alla fönster in - och utvändigt, duschat blommor och diskat krukor.. 😍 

(null)

Så himla fint med rena fönster! 

Sen fyllde jag i fågelmat i Oskars fågelmatare och hängde ut mat till småfåglarna.. 

Tvätten är fixad! ✔️

Kan va så att det blir städning i morgon.. 😉 

(null)

Puss å hej
0 kommentarer