Vinter

Den här helgen kom vintern på besök.. När alla andra på Facebook skrev om hur mycket snö de fått hade vi fått ytterst lite.. Vitt lite här och var bara.. Men vad kallt det har varit! Burr! 

I fredags så var grabbarna på halloween disco i Gimo.. 

(null)

De kom hem och hade haft det bra.. Filip blev "lurad" på pengar i kiosken och hade inte kunnat köpa lika mycket godis som de andra, men annars så..! 😉

I lördags fick jag ställa klockan.. En kompis till Jimmy skulle komma och så skulle de titta på GGN tillsammans.. 
Jag gick upp och ställde mig och gjorde i ordning frallor till frukost.. 

(null)

Sen var det innebandymatch igen.. Denna gång på hemmaplan.. Den slutade med förlust.. Rätt rejält oxå! 👎🏼

(null)

Igår åkte vi till Rimbo på 1-års kalas! Jimmys brorsdotter är det som blir 1 år.. 
Längs vägen dit ( och hem! ) så åkte vi igenom riktiga snöoväder.. 
Det var trevligt och mysigt att träffa den släkten igen.. Kvar blev Lukas hos farmor och Danne.. 
Vi åkte därifrån till Hallstavik, till Mimmi och Jerry.. Vi käkade pizza tillsammans.. 
De har en hanhund där för parning av Merza, och som han var intresserad av SANDY..! 😳 Det visade sig att vår fröken löper! 

(null)

(null)

Hela den här helgen har jag haft håret utsläppt..! 👏🏻 
Men oh så skönt det var att slänga upp det i min knut idag igen! 👌🏻

Jag fick igår och det fortsätter idag - så jävla ont i mitt ena sår.. Det ser bra ut, men SOM det gör ont.. När jag sitter ner.. 
Känns som om nånting går sönder, svider... Jag vet inte jag.. 🧐

Nu ska jag plocka in mina, Jimmy och Lukas kläder i garderoberna och sen hoppa in i duschen! 

Puss å hej
0 kommentarer