Heligt!

För första gången på länge så infaller min lediga fredag sig på en dag då skolan är stängd! Halleluja! 🙏🏻
Det här betydde att jag inte gick ur sängen förens vid kvart i nio! 
Då gick jag och la mig vid 21 igår, helt slut efter två 20- timmars jobbdagar.. 

Igår när jag kom hem från jobbet var Mimmi och barnen här.. 

(null)

De åt mat här och så lämnade de Mercedez..

(null)

De har åkt till Göteborg idag så Sandy får ha sin bästis här tills på måndag.. 

I tisdags var jag och Jimmy på tjejernas utvecklingssamtal.. Hade lyckats dubbelboka så då fick Jimmy rycka ut.. 
Båda två går det jättebra för! Tindra fortsätter få uppgifter för trean-fyran då hon är så himla framåt/duktig..
Måtte det hålla i sig! 🙏🏻 Tack och lov har hon en väldigt bra lärare som ger henne utmaningar..

(null)

(null)

9.55 idag så satte jag mig beredd med mobil, dator och plånbok.. 
Efter en jävla massa väntande så kom jag in på livenation och lyckades norpa åt mig två stycken biljetter till METALLICA på Ullevi i sommar! Överlycklig tjej!! 

(null)

Jag ska gå på Metallica! 😍😍
Jag och Jimmy.. 👌🏻

Sen gick jag in och köpte biljetter till bak- och chokladmässan i Sthlm näst-nästa helg till mig och mamma! 👍🏻

Eftersom jag har en till hund nu så blir det ingen shopping idag.. Får se när Jimmy kommer hem om jag åker in då.. 🧐

Jag är ledig i morgon oxå och så jobbar jag extra på söndag.. Sen följer en lååååång vecka.. 🤪

Puss å hej
0 kommentarer