Ledig måndag!

Idag har jag rensat och haft mig.. Tvättstugan, förrådet, alla korgar i hallen och ena garderoben i hallen.. 
Älskar att ha saker i ordning! Gjorde mina fynd och har nu koll på vad som behövs till barnen i ytterkläder inför vintern.. 
I morgon, om jag hinner så ska jag kolla deras vinterskor från i vintras.. 

I morgon är det fullt upp! 
Skulle ha jobbat, men vabbar då Oskar är ledig.. 
8.30 är det utvecklingssamtal med Oskar.
10.50 ska jag till tandläkaren
13 ska min bil besiktas
och till sist 17.30 är det det sista föräldramötet - för Lukas. 
Mycket bilåkande blir det i morgon med andra ord! 

I helgen var Jimmy borta igen.. Fredag till söndag.. 
Det var jag, barnen och Sandy..

(null)

Hon låg med huvudet på Jimmys huvudkudde hon! 😂👌🏻 Mys-pys! 

På lördagen så kom Mimmi och Maxine hit och umgicks med oss..! 😍

(null)

Nu ska jag sätta igång med maten då Jimmy ringde precis och är hemma om ett litet tag..

Puss å hej
0 kommentarer