Minnen

Som jag tycker om minnena på Facebook.. 

Igår kom det upp att det var nio år sen de först gick in i magen på mig och tittade på varför jag blödde så mycket. 
Svaret jag fick var riklig mens.. 
Det skulle ta sex år till innan jag blev av skiten.. Min hysterektomi.. 😍

Idag är det fyra år sen jag stelopererade min rygg L1-L2.. 

(null)

4 år sen... 😔 Operationen var bra, det var den.. Men min rygg är långt ifrån bra.. 
Tyvärr är mitt jobb en stor bidragande faktor.. När jag var ledig i somras i nio veckor hade jag inte ont över huvudtaget.. 
När jag är ledig ett par dagar så har jag inte heller ont.. 

Tack och lov har jag Patrik..! Min massör.. 

I morgon blir det vab igen.. Inte många dagar jag jobbat i januari inte.. 👎🏼
Febern är fortfarande hög.. 😔
Men tack och lov har den inte varit uppe i 40 grader än.. 
Kanske, kanske att det är på väg åt rätt håll.. ? En vecka idag.. 💔

Barnens naglar är klippta, tjejernas ( och mina ) är målade och de ska snart in i duschen! 

Puss å hej

0 kommentarer