En bra tisdag!

Ledig tisdag och onsdag, jobbar tors-sön.. 

Under helgen så har vi bytt golv i kök och vardagsrum.. Det var tänkt bara till köket, men blev så mycket golv över så Jimmy fortsatte.. 




Älskar att göra om, då blir det rent överallt! 😍




Det blev såååå bra med ljusa golv och att det blev samma i kök och vardagsrum. 😍

I lördags, mitt i kaoset kom Mimmi med familj och mös med oss.. Grillat till middag och godis på kvällen.. 😍 




Alltid lika mysigt! ❤😍

Idag har jag som sagt varit ledig.. 



Igår kväll satt jag med ansiktsmask ( sandy tittar väldigt suspekt på mig då 😂 ) och så plattade jag håret.. 
Tycker ju att det är fint med utsläppt, men satan så jobbigt det är.. 😅

Men ja.. Idag har jag hälsat på en väldigt fin vän på förmiddagen.. ❤ 




Sen åkte jag och hämtade Lukas i skolan och så åkte vi till Gimo vc för hans astmautredning.. 
Det gick bra.. Han låg under normalt och kommer med all säkerhet att få medicin att ta vid behov. Hon skulle prata med läkare och återkomma. 
Ska gå in på mina vårdkontakter och kika sen.. 👌

I morgon har jag inga planer på dagen, men på kvällen ska vi åka och fira min bror som fyller år. 🎈
Trevligt med kalas! 


Tindra, tuffingen köpte blå toning i helgen som vi fixat med nu.. 😍 

Puss å hej
0 kommentarer