Vaken sen tre..


Mm.. I förrgår natt så vaknade barnen fyra och va uppe från det. I natt så vaknade Lukas tjugo i tre och va jätte ledsen.. Gav han mat, men han skulle inte sova.. Var jätte ledsen och ingenting hjälpte.. Jimmy tyckte att han kändes varm så vi tog tempen på han och mycket riktigt så hade han feber.. 39.1.. Sen när vi försökte ge han nappen så ville han inte ha den utan stoppade hela tiden in fingrarna i munnen och verkligen gnagde på dom.. Så då kopplade jag ihop ett och annat.. Han håller på att få en kind tand.. Kände efter nu på morgonen oc han har en kindtand som är jätte nära på att bryta igenom.. Jimmy var så söt i natt.. Både i natt och natten innan det.. I förrgår natt så gick han upp med båda pojkarna och höll igång de hela dagen.. Har haft så in åt helvete ont i huvudet.. Och sen i natt så gick han ut och gick med vagnen vad fyra och gick fram till halv sex när Dennis kom och hämtade honom och nu är han och jobbar.. Så Jimmy har varit vaken sen tjugo i tre.. Jag lyckades somna om när han gick ut med Lukas och sen när han hade åkt så vet jag inte om Lukas somnade eller om han va vaken men nöjd.. Vi gick upp vid åtta i alla fall.. 
Nu har Lukas sovit sen halv elva.. Vet inte om jag ska väcka honom eller låta han sova.. Vet inte om det blir fel om han får sova.. Han brukar sova i två och en halv timme i vanliga fall och då brukar han va nöjd hela dagen, men eftersom han nästan inte sovit nånting på två nätter så vet jag inte.. 
Usch.. Vad jobbigt.. Äh.. Jag låter han sova så får vi se om det blir fel i kväll..

Jimmy ringde precis.. Hasse vill ha han och Dennis på ett jobb som drar igång snart och håller på till september.. Jätte bra, bara det att det jobbet innebär 100 timmars övertid.. Det vill säga att jag kommer få ta nästan alla nattningar.. Jippi.. Jaja.. Men de är väl klart han ska ta det.. Det blir ju mycket pengar.. Det är ju helt klart nånting vi kommer behöva så småningom.. =0)

Nu ska jag ringa upp Vickis igen och gå ut och röka.. 

Puss å hej 
0 kommentarer