Fan då..

Vill till att börja med bara säga att jag aldrig nånsin ens reagerat när det varit spindlar inne, eller ute med för den delen, när mina barn varit i närheten.. Sån själv disciplin har jag.. Självklart fick Oskar gå på toaletten..

Idag är Lukas hemma sjuk.. Han hostar och har hög feber.. När jag kom till dagis och skulle lämna Oskar så träffade jag LindaBell som frågade om han hostar och har feber.. Ja.. sa jag frågande.. Yes! Det är tydligen så vattkoppor kan börja.. Åh, va roligt!! INTE!
Men sen va hon snabb med att säga att han brukar väl få så, så de behöver ju inte vara det.. Mm.. För sent..
Så ja.. Det lär väl visa sig inom en snar framtid..

Det här med att försöka köpa ett hus är ju bara en riktig jävla berg och dalbana.. Jätte glada igår, sen började vi kolla lite.. Jaha.. Med alla lån, hyra, driftskostnader och bensin så skulle vi hamna ungefär på samma boendekostand som idag.. Det går ju inte, de är ju därför vi måste flytta..
Men vi får se, ska prova en sak till.. Det är fan inte roligt alltså..

Jaha.. Idag skulle jag behöva göra lite grann.. Städa, vattna blommor, tvätta sängkläder och handdukar, putsa fönster, göra klart uppgiften till skolan och skicka in den.. Finns hur mycket som helst.. Nu ska jag bara orka oxå.. Suck..

Aja.. Ska ta och sätta igång med nånting..

Puss å hej
0 kommentarer