Underbar fredag

Vilka bra dagar det har varit..! 

Igår ringde klockan 4.45.. 
Jimmy gick upp och hämtade Filip och tog med sig honom till jobbet.. De åkte runt 5-tiden, då gick jag och väckte Lukas och Tindra..
Kläder på, tandborstning och sen ut till bilen..

( Oskar och Emma är hos farmor )

Lämnade dem hos min bror strax efter sex och åkte sen in mot Huddinge..



Jag fick se hur många flygplan som helst..! 😃

Var på bilverkstaden strax innan åtta och lämnade min bil.. Fick en yttepytteliten bil - Toyota aeygo som lät som en traktor plus att det inte hände nånting när man tryckte på gaspedalen.. 

Åkte nedåt landet..

Vindkraftverk 😃

Vid halv elva tiden så kom jag rätt..
Åkte därifrån kvart över elva med jordens sötaste vovve..





Vi har med andra ord köpt en schäferkille på nio veckor.. 😍

Jag var sen tillbaka i Sthlm lagom till att jag fick ett sms om att min bil var färdig..

Under tiden jag hämtade vovven så var Johanna så snäll och hjälpte mig med katterna.. De hade nämligen tid för kastrering..
Och ja, där fick vi oss en överraskning.. Skalman är en tjej..!! 😂😂



När jag sen bytt tillbaka till min bil så åkte jag och plockade upp Lukas och Tindra hos min bror och Emelie..

Sen åkte vi hem till katterna som var riktigt pigga.. Bamse lös med sin frånvaro.. 
Johanna stannade och åt tacos och efter maten så kom Jerry och Mimmi med en grävmaskin Jimmy har hyrt..

När de åkte så kastades barnen i säng och strax därefter vi med..

Vovven - som vi tror får behålla sitt kennelnamn Flox, var jätteduktig och sov fram till kl fem då Jimmy gick ut med han.. Sen sov vi vidare till åtta när jag vaknade av barnen..





Nu har Oskar och Emma precis kommit hem och hälsat på honom oxå.. 

Jag måste sätta igång med mat för sen ska Lukas iväg till en kompis på halloween bio.. 👻🎃

Puss å hej
0 kommentarer