10-årig bröllopsdag

I fredags så firade jag och mitt stora hjärta hela 10 år som gifta..! 

Hur häftigt är inte det? 😳 
Vi gifte oss när jag var gravid med Lukas.. Den ungen som gjorde att magen växte mest - jag låg hela tiden på tvilling-kurvan..
Ni må tro att det var lika spännande varje gång att prova min klänning.. 😂 Till slut gick det inte längre och min fina vän Kim hjälpte mig att sy om ryggen - från knappar till band.. 😍

Nåja.. Vi har gått igenom mycket under våra år som gifta.. Fyra barn och tre flyttar.. Åtskilliga fotbollsmatcher 😉 och pengaproblem.. Bråkat har vi gjort en massa, vissa bråk större än andra, men vi har alltid löst allting.. ❤

Någonting vi varit dåliga på är att göra saker tillsammans - bara vi två.. 

Så till i fredags så hade jag fixat barnvakter.. Ett helt gäng! 😜 
Emma åkte till farmor i torsdags och kom hem idag, Tindra sov hos Anki, Oskar hos min mamma och Lukas och Filip sov hemma hos Mimmi och Jerry..
Tusen tack till alla inblandade! ❤ Ni är guld värda!

Jag jobbade i fredags och bad Jimmy möta mig efter jobbet..
Han fick ställa sin bil och hoppa in i min.. Med sig hade han världens finaste bukett med rosor..! 😍


Jag fick lämna den på jobbet tack gode gud..! 😘


Sen så åkte vi in till stan.. Checkade in på hotell.. Halv åtta hade jag bokat bord på min gamla restaurang - Lucullus..
Finns pizza till mig och kött till Jimmy! 😜

Jag hade även köpt biobiljetter till Tripple X och den enda föreställningen som fanns började 22.15.. 😂

Två trötta tog sig till bion och köpte chips och popcorn.. Det var vi och två till på bion.. 👍🏻
Blev riktigt besviken på filmen, den var inte ens bra.. 😔

Tolv slutade filmen och vi åkte tillbaka till hotellet..

Igår så vaknade vi båda alldeles för tidigt och hade käkat frukost och var klara nio.. Urusel frukost! 👎🏼😒

Vi checkade ut vid elva och tog sen en sväng in på diverse olika affärer innan vi åkte och käkade lunch.. 
Åkte sen så Jimmy tog sin bil för att åka och hämta Filip som hade blivit lämnad på kalas.. Jag åkte och hämtade min fina bukett innan jag åkte hem och påbörjade allt inför Oskars släktkalas..

Det var SÅ skönt och mysigt att få ha Jimmy för mig själv..! Och välbehövligt! ❤

Puss å hej

0 kommentarer