Helgen

Så har ännu en helg passerat..


Jimmy har varit på crossläger så han åkte lördag morgon och kom hem igår kväll..

Vi bytte Jimmy mot Mimmi som kom i lördags förmiddag.. Vi packade in oss i bilarna och åkte in till stan.. Först till Gränby centrum för att fixa Oskars glasögon.. Där fick barnen även handla för sina pengar de sparat..

Sen åkte vi till Ikea.. Mimmi skulle ha två nya sängar till Casper och Jonathan..
Eftersom Stradan stod med punktering så löste vi det med min bil.. 


Två stycken 120 sängar! 👍🏻

Efter det åkte vi till godislunden och köpte lördagsgodis innan vi åkte till Hallstavik för att lämna sängarna.. 

På vägen hem sen så svängde vi in och köpte korv med bröd till middag.. 

Vi tittade på Peter pan och ungarna åt sitt godis innan de gick och la sig..


Tjejerna köpte såklart två nya frisördockor..

Jag och Mimmi gjorde bordsplacering inför bröllopet..



Inte lätt att va vit och inte få ligga i svarta soffan när Bullen får ligga i den..

Igår så dammsög jag bilen ordentligt! Perfekt när alla stolar var nedfällda.. 😃

Mimmi åkte hem på förmiddagen och vi åkte till skutskär.. 


Sen åkte vi hem och lagade lasagne och väntade hem Jimmy.. 



Bill och Bull väntade spänt på att Jimmys filmer skulle bli uppladdade så de kunde få se hans körning..

Så är det alltid när han kört, oavsett träning eller tävling! ☺️

Måndag idag! 
Tindra har längtat efter den här måndagen.. Hennes simskola genom skolan börjar idag! Så taggad tjej! 😃

Ikväll är det fotbollsavslutning för Filip och Tindra så då är det match mot föräldrarna.. Jimmy som har lite lagom ont i kroppen får ställa upp eftersom jag inte kan springa.. 😉

I morgon kväll är det föräldramöte på Vretaskolan.. Vi får ingen barnvakt så bara en av oss kan gå.. Får se hur EN ska kunna va i TVÅ klasser.. 😬

Annars är det en lugn vecka! Skönt..

Jag börjar se slutet av denna hemska förkylning.. På tiden det! Två veckor...
Rösten börjar komma tillbaka, igår kunde jag faktiskt sjunga med i bilen.. 👍🏻
Hostan är kvar, men även den börjar faktiskt ge med sig.. 


Nu ska jag hoppa in i duschen och sen åka in till stan och handla.. 


Puss å hej

1 kommentar
Emma - mode - mamma

fina bilder =)

kram kramis
ha en bra dag

Svar: Tack! 😍 Och tack detsamma! 😊
Marina