Det var den helgen!

Att lämna prover var lättare sagt än gjort.. 😂 På femte försöket så lyckades hon till slut få blodet hon ville ha.. 👌

På vägen hem sen från stan så svängde jag in på Ica i Gimo och hämtade ut mitt paket som kommit.. 😊



Jag som alltid haft iPhone, och trivts väldigt bra med det har nu gått över till en Samsung s10.. 
Jag har haft min iphone7 som blev färdigbetalad för nån månad sen.. Den börjar bli lite halvkonstig så när jag fick nå supererbjudande på tele2 så nappade jag..! 😉

Men nja... Jag är låååångt ifrån övertygad än.. Den är stor, tärningarna på Yatzy är tredubbelt så stora, jag fick dubbla bilder, alla bilder ligger huller om buller och så är smilegubbarna helt fel... 🙄
Men jag gillar kameran! Den är toppen!
Och så har jag en puls på ca 90-95 konstant.. 😂👌



Igår vaknade jag halv åtta pigg som en mört.. 🙄 Gav upp strax innan åtta och gick upp.. Ställde mig och bakade bröd till frukost.. 

rågsiktsrutor och frallor


När jag blev klar med Jimmys papper så kom Mimmi, Jerry, Maxine och hundarna.. 😍

Mimmi var en aningens sur på mig då hon inte har nån s10 så jag hade bakat chokladmuffins åt henne.. För att hamna lite på plus igen.. 😁


Vi åt tacos tillsammans och kollade sen på finalen av mello.. 

Som Filip tycker om Maxine.. 😍❤

När det var slut åkte de hem och vi gick och lade oss.. Sov faktiskt till halv nio idag.. 😂👌 

Idag har vi varit på dubbelkalas.. I fredags fyllde Mollie 4 år och idag fyller Liam 2 år.. 


Så himla trevligt att få åka iväg på kalas för en gångs skull! 😉

Jimmy åkte därifrån och jobbade och vi åkte hem till Sandy.. 

Ska alldeles snart börja med maten.... så jävla tråkigt.... 👎 hatar matlagning... 

I veckan som kommer så jobbar jag måndag, onsdag och torsdag..
Massage på tisdag och ackis på fredag.. Torsdag kväll ska jag möta Mimmi och gå på en föreläsning.. Liknande den jag var på i höstas! 👌 Det blir bra det! 

Puss å hej
0 kommentarer