Föda barn..


Det har inte riktigt slagit mig förrns för bara nån vecka sen att jag ska behöva gå igenom ännu en förlossning..
Herregud.. Men men.. Med Lukas gick de ju riktigt snabbt när krystvärkarna väl kom igång, en kvart tog de, så de borde gå rätt snabbt denna gång oxå..
Känner lite att jag skulle vilja testa en epidural denna gång, men samtidigt så känner jag att nej.. Varför då? Med Oskar så hade jag lustgas, sterila kvaddlar och bäckenbottenbedövning plus en jävla nål mitt i skallen.. Men Lukas så använde jag bara lustgas så varför ska jag egentligen ta bedövning när jag vet att jag fixar det utan.. ?? Nog för att de skulle va intressant att få veta om en epidural faktiskt tar bort nånting.. Nu har jag ju faktiskt gjort de här två gånger så nu vet jag hur de ska kännas.. Inte för att de kändes likadant båda gångerna, långt ifrån, men jag fattar ju själva grejen nu i alla fall.. Vi får se vad jag gör.. Har ett par veckor på mig att bestämma mig.. Är väl nu i vecka 15-16 där nånstans.. Har inte riktigt koll än..

Idag på morgonen så har jag och grabbarna bakat kakor.. Till Lukas kalas.. Kolakakaor blev det.. Jag vill ju ha allting nybakat så kan inte riktigt göra så mycket mer nu..
Nu ska jag bara köpa presenter från oss och sen handla till kalaset och sen är de klart..

Nu är de inte ens två veckor kvar till Bulgarien.. Närmar sig med stormsteg.. Ska bli spännande..

Nu ska jag ringa Vickis innan grabbarna vaknar igen..

Puss å hej
0 kommentarer